Проєктна діяльністьучнів під час дистанційного навчання
Моделювання анемометра (5 клас НУШ)
Посібник з дистанційного навчання
(посилання) https://drive.google.com/file/d/1kNRoqKARsS43XyMfIeivhfL__Ww2tUst/view?usp=sharing
Презентація до уроку "Розвязування розрахункових задач з хімії" (8 клас)
Працюємо на дистанційному
Про викладання біології та хімії у2021-2022 н.р.
Вісті з уроків
https://drive.google.com/file/d/1LxGOBAgm0eLGKtEYgHhZWerhmsi_6m1j/view?
usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1BzrJoTbLe-u2IuCdBWsqbau-cRRrT_4Q/view?usp=sharing
Так проходить дистанційне навчання з біології та хімії Учні з інтересом засвоюють нові знання дистанційно,якщо робота над новим матеріалом супроводжується демонстрацією цікавинок і яскравими демонстраціями і навіть хімічними дослідами.
Матеріали-рекомендації для виконання навчального проєкту на тему"Профілактика порушень опорно-рухової системи",8 клас
Матеріали -рекомендації для виконання міні-проєкту на тему"Бактерії та антибіотики", 6 клас
shttps://docs.google.com/document/d/1fZmkrEYl8fq1pxm-8SpKx-e2fzTkrLTg/edit?usp=sharing&ouid=113547707013240998449&rtpof=true&d=true
Немає коментарів:
Дописати коментар